Friday, March 18, 2005

點解係百力滋﹖

你做﹐咪有羅。。<--。。。我鐘意lee 句。。。 後面應該加多句‘你話呢﹖’(幾日前見到既佳句)。哈哈哈。。。。。簡直係佳句^^。。lee 排做咩呀你。。。。連你都係咁。。。唔似你和。。。。陪我呀﹖你同sarah 點呀。。睇你語氣。。好似唔多掂和。。。快D take action 啦。。。我唔想你又做我嘅翻版。。又唔係到留言添和。。得個恭喜。。。你自己塊版又唔寫。。我想係你到留架。。。諗住cheer u up 啦。。。但係個comment box 唔work。。。咁我咪唯有留咗係我嗰到羅。。快D回。。唔好咁啦。。。真係唔似你!! 今日練足成日笛。。。考試。。OK 啦。。。。可能經過上次慘痛經歷後scales 係異常的好。。。但係估唔到。。sight read 會搞到一獲泡。。aural 係咪都放棄咗。。算啦。。吹C嗰陣衰咗。。無伴湊。。。拍子亂晒黎。。。實無好多分。。希望有merit。。再黎多次一零幾我真係受不住﹐﹐﹐﹐頭先執野嗰時搵到張分紙。。。真係壯烈。。。原來我係肥咗首B架。。。而家諗翻。。嗰時咁都pass 到。。。個男人真係好人。。 今日mathz 幾好玩。。。。quadratics 好玩。。。。開始鐘意了。。。但都係geometry 正D。。。 都係忍唔到。。上上下英文都係同咗mr morris講可唔可以去練笛。。就咁就鼠咗出去﹐﹐。。去avenue 練咗陣。。。。跟住同高佬uptown。。搞掂了。。但係我唔知個pin 羅。。。 考試turn out fine。。今日唔知花咗幾耐係avenue羅。。之後成晏皺就係到Orchestra 。。。玩咗好耐。。。都係拉唔到。。。勁甩。。跟唔到。。入又入唔到。。。聽日唔知點算。。。實出醜了。。。仲要企係到拉。。。。今日都企咗成日啦。。。聽日仲要rehearsal。。。成晚無埋。。。拉埋首crown imperial 。。。唔鐘意。。。。太難了。。。Lord of the rings 都好D。。。其實首歌幾好玩。聽日死了。。。原來好耐無睇漫畫喇。。Half term 翻黎之後都無睇過。。翻hk慢慢睇。。好想快D睇完三隻眼。。。開棋靈王。。。。不過有排。。 連續劇真的很好睇﹗﹗有新劇情發展了。。。^^ rs 係做都無做。。。算啦。。。都end of term>。。唔交喇。。。* 暴肥做咩呀。。。係咁巡房。。。 唔講唔知。。原來AMD 個全名係咩。。。又學到野了。。SLi。。終於知到係咩來的。。不過都係唔識ULi。。高登個package 呃人的。。。都搵唔到。。 失咗預算。。。。估唔到個賤人係亂估的。。好彩佢唔知嗰日我同waichun講咩姐。。今日無吹水。。。。水癮難頂。。開始覺得自己有D膠登feel。。但locker 女張相真係好好笑。。。個flash 仲正。。。最後嗰格真係笑死我。。點解D人可以改相改得咁快﹖。。好勁 唔好咁喇...快d打比zoe啦…等我多幾日...有d野............我番去先同你講

17 March 2005 10:41pm

1 comment:

gLyq said...

唉~.... 你又返香港啦? 我... 唉~ 都唔知點... 真係唔知點... 走又唔係.. 繼續同拒地坐又唔係... 都一齊gum 耐... 真係唔知拒變定係我變... 我覺得就係拒lor... 我似我地比拒利用gum... 真係唔知點... = =........ 友情d 樣野... 好煩... 尤其是女仔... 好鬼婆媽... 又假...

仲以爲你唔睇我xanga tim 哈哈~ 你好小同我講係我xanga d 野... comment box 唔work? =T 唔... 你幾時on9 ga... 好耐未見過你on 蘿wor....